Renault 5 1.4 GT Turbo 1988 Grijs
N.o.t.k.
KM stand
222.000 km
Bouwjaar
1988
Verbruik
-
Energielabel
-
Garantie
-
65530sinds 27 mar. '23, 21:13
Wil je precies weten waar je instapt?
Vanaf €149 doet Occasionkeuring Nederland een complete auto-inspectie.
- Overzicht
- Kenmerken
Samenvatting
Merk & ModelRenault 5
Bouwjaar1988
Uitvoering1.4 GT TURBO
CarrosserieHatchback
KentekenTD-87-RZ
APK tot09 september 2024
BrandstofBenzine
KM stand222.000 km
TransmissieHandgeschakeld 5 versnellingen
Motorinhoud1.7 liter
Vermogen121 pk
Algemene kenmerken
Merk & ModelRenault 5
Uitvoering1.4 GT TURBO
CarrosserieHatchback
KentekenTD-87-RZ
TransmissieHandgeschakeld 5 versnellingen
BrandstofBenzine
KleurZilver of Grijs
Aantal deuren3
Geschiedenis
APK tot09 september 2024
Aantal eigenaren tot en met nu13
Eigenaar sinds29 januari 2003
Type laatste eigenaarPARTICULIER
Datum registratie Nederland31 maart 1988
Import autoNee
Motor, prestaties en onderstel
Motorinhoud1.7 liter
Aantal cilinders4
Vermogen121 pk
TurboNee
LPG-g3Nee
AandrijvingVoorwiel
Remmen voorSchijfrem
Remmen achterSchijfrem
Maten en gewicht
Lengte3.59 m
Breedte1.6 m
Hoogte1.37 m
Wielbasis2.41 m
Leeg gewicht848 kg
Max. toelaatbaar gewicht1.255 kg
Gewicht aanhanger geremd800 kg
Gewicht aanhanger ongeremd424 kg
Beschrijving
Te koop aangeboden:
Een auto, een vervoersmiddel, een a-segmenter...
maar beter herken je jezelf in de volgende omschrijving:
Een Renault 5 GTTurbo! Sentiment, haat/liefde, een emotie, een tijdsperiode, een auto die nog weet wat een 'turbogat' is, een auto die nog ruikt naar olie en benzine.. iemand die weet dat 'verkopen' best heel moeilijk is...
Maargoed, mijn tijd is geweest en het is nu aan een andere liefhebber om ermee door te gaan. Wie staat er op?!
Het is een originele Nederlander uit maart 1988 en sinds 2003 in mijn bezit.
Wat is het en mag je verwachten
- Renault 5 GTTurbo met Volvo B18FT motorblok
- Gereviseerd blok
- Nieuwe turbo
- 16" Clio Maxi velgen (imitatie) met Toyo Proxes 195/40/16 banden
- Nieuwe dorpels en kriksteunen
- Nieuwe tectyllaag onderzijde en in alle holle ruimtes
- 2,5" RVS uitlaatsysteem, gefelste einddemper
- Zwart lederen Clio 16V interieur
- Dubbeldins middenconsole
- Nieuwe accu
- Grotere remmerij aan de voorzijde (Clio 16V)
- FMIC (Front Mouth InterCooler)
- Externe oliekoeler
- Grotere radiateur en SPAL ventilator
- Geheel in stijl uit een bepaalde tijdsperiode, blauwe siliconenslangen
- Een iets aangepaste chip zodat hogere druk mogelijk is
- InBoardBoostController (losgekoppeld)
- Verzwaarde koppeling
- Verlengde koppelvork om 'licht' te kunnen 'koppelen'
- Gladde bumpers (sorry)
Ik zal vast een hoop vergeten, maar het geeft een aardige impressie.
Is ie dan ook helemaal perfect? Nee natuurlijk niet. Het is en blijft een Renault 5 GTTurbo. Maar krijg je er een glimlach van als je ermee onderweg bent? Zeker!!
Hij heeft z'n dingetjes en z'n plekjes, maar kom gerust kijken als je een Renault 5 GTTurbo zoekt.
De auto laat zich het best omschrijven als PERFECTLY IMPERFECT
Een auto, een vervoersmiddel, een a-segmenter...
maar beter herken je jezelf in de volgende omschrijving:
Een Renault 5 GTTurbo! Sentiment, haat/liefde, een emotie, een tijdsperiode, een auto die nog weet wat een 'turbogat' is, een auto die nog ruikt naar olie en benzine.. iemand die weet dat 'verkopen' best heel moeilijk is...
Maargoed, mijn tijd is geweest en het is nu aan een andere liefhebber om ermee door te gaan. Wie staat er op?!
Het is een originele Nederlander uit maart 1988 en sinds 2003 in mijn bezit.
Wat is het en mag je verwachten
- Renault 5 GTTurbo met Volvo B18FT motorblok
- Gereviseerd blok
- Nieuwe turbo
- 16" Clio Maxi velgen (imitatie) met Toyo Proxes 195/40/16 banden
- Nieuwe dorpels en kriksteunen
- Nieuwe tectyllaag onderzijde en in alle holle ruimtes
- 2,5" RVS uitlaatsysteem, gefelste einddemper
- Zwart lederen Clio 16V interieur
- Dubbeldins middenconsole
- Nieuwe accu
- Grotere remmerij aan de voorzijde (Clio 16V)
- FMIC (Front Mouth InterCooler)
- Externe oliekoeler
- Grotere radiateur en SPAL ventilator
- Geheel in stijl uit een bepaalde tijdsperiode, blauwe siliconenslangen
- Een iets aangepaste chip zodat hogere druk mogelijk is
- InBoardBoostController (losgekoppeld)
- Verzwaarde koppeling
- Verlengde koppelvork om 'licht' te kunnen 'koppelen'
- Gladde bumpers (sorry)
Ik zal vast een hoop vergeten, maar het geeft een aardige impressie.
Is ie dan ook helemaal perfect? Nee natuurlijk niet. Het is en blijft een Renault 5 GTTurbo. Maar krijg je er een glimlach van als je ermee onderweg bent? Zeker!!
Hij heeft z'n dingetjes en z'n plekjes, maar kom gerust kijken als je een Renault 5 GTTurbo zoekt.
De auto laat zich het best omschrijven als PERFECTLY IMPERFECT
Advertentienummer: m1960178438
Populaire zoektermen
renault twingorenault cliorenault kangooRenault capturrenault meganerenaultrenault scenicrenault espacerenault clio gtrenault clio in Renaultrenault lagunarenault megane gt in RenaultRenault zoerenault 5renault megane gt line in Renaultiphone speaker dockderbi ntboris broekhardsteen wildverbandann burton in Jazz en Blues