Mercedes-Benz 190D 2.5 (bj 1986)€ 9.900,00
Fiat 500 francis lombardi my car . (bj 1969)
€ 11.900,-
KM stand
76.953 km
Bouwjaar
1969
Verbruik
-
Energielabel
-
Garantie
-
1468sinds 18 apr. '24, 16:32
Wil je precies weten waar je instapt?
Vanaf €149 doet Occasionkeuring Nederland een complete auto-inspectie.
- Overzicht
- Kenmerken
Samenvatting
Merk & ModelFiat 500
Bouwjaar1969
Uitvoeringfrancis lombardi my car
CarrosserieSedan
KentekenAH-36-08
BrandstofBenzine
KM stand76.953 km
TransmissieHandgeschakeld
Prijs€ 11.900,00
Motorinhoud0.6 liter
Vermogen18 pk
Opties
- Lederen bekleding
Algemene kenmerken
Merk & ModelFiat 500
Uitvoeringfrancis lombardi my car
CarrosserieSedan
KentekenAH-36-08
TransmissieHandgeschakeld
BrandstofBenzine
KleurRood
Aantal deuren2
Geschiedenis
Aantal eigenaren tot en met nu6
Eigenaar sinds06 februari 2024
Type laatste eigenaarAUTOBEDRIJF
Datum registratie Nederland17 juli 2000
Import autoJa
Motor, prestaties en onderstel
Motorinhoud0.6 liter
Aantal cilinders2
Vermogen18 pk
TurboNee
LPG-g3Nee
AandrijvingAchterwiel
Maten en gewicht
Wielbasis1.84 m
Leeg gewicht469 kg
Beschrijving
Fiat 500 model Francis Lombardi My Car uit 1968, een gelimiteerde uitvoering, tussen 1968-1971 slechts een paar duizend exemplaren van gemaakt. Het verschil met de klassieke 500 zit in het totaal...
Fiat 500 francis lombardi my car .
Algemene gegevens
Tellerstand: 76.953 km
Carrosserievorm: Sedan
Aantal deuren: 2
Brandstofsoort: Benzine
Bouwjaar: jun 1969
Nieuw: Nee
Transmissie: 4 versnellingen, Handgeschakeld
Kleur: Rood
Bekleding: Leder
Referentienummer: 16261
Technische gegevens
Motorinhoud: 594 cc
Aantal cilinders: 2
Vermogen: 13 kW (18 PK)
Ledig gewicht: 469 kg
Functionaliteit
Financiële gegevens
Motorrijtuigenbelasting: geen
BTW/Marge: Marge (Bedrijven kunnen geen BTW terugvorderen van de belasting)
Oorspronkelijke cataloguswaarde: € 2.129
Interieur
Overige
Fiat 500 model Francis Lombardi My Car uit 1968, een gelimiteerde uitvoering, tussen 1968-1971 slechts een paar duizend exemplaren van gemaakt. Het verschil met de klassieke 500 zit in het totaal verschillende voorpaneel met een chromen grill, Francis Lombardi logo en een My Car logo, chromen sierlijsten over de drempel, het voorgevormde met vinyl beklede dashboard en het houten stuurwiel en pookknop. Als extra voorzien van mooie aluminium velgen. de auto is recentelijk voorzien van een gereviseerde 650 CC motor
The Fiat 500 My Car was not the only the nuova 500 that Francis Lombardi modified, but it was the only one to have a good commercial success. It was produced in two versions: with hard top or with sunroof (“trasformabile“). The incomplete cars arrived at the Vercelli body shop from Fiat, to be completed with the appropriate Francis Lombardi parts: it was a widespread policy, in fact Abarth had already been using it for some years for the assembly of its own elaborate 500s. The Fiat 500 My Car boasted eye-catching features, some of which were never adopted by the following two production models: shaped dashboard covered in black plastic, wooden steering wheel and gear knob, rear windows that opened, stainless steel sill panels, rounded grille with chromed zamak grille, steel wheel rings. The most innovative element of this car is the shape of the roof which, with two transverse ribs and a small spoiler, conferred an image of sportiness and refinement and in the meantime improved its habitability. The coveted option of metallic paint was also provided. Despite the higher cost compared to the original Fiat model, a few thousand speciments were produced, constituting an exception compared to the other special versions produced by various coachbuilders. The reasons for the good commercial success of the Fiat 500 My Car, in addition to the possibility of standing out, consisted in delivery times, much lower than those required for the Fiat 500 F and in the better habitability allowed by the particular shape of the roof.
Fiat 500 francis lombardi my car .
Algemene gegevens
Tellerstand: 76.953 km
Carrosserievorm: Sedan
Aantal deuren: 2
Brandstofsoort: Benzine
Bouwjaar: jun 1969
Nieuw: Nee
Transmissie: 4 versnellingen, Handgeschakeld
Kleur: Rood
Bekleding: Leder
Referentienummer: 16261
Technische gegevens
Motorinhoud: 594 cc
Aantal cilinders: 2
Vermogen: 13 kW (18 PK)
Ledig gewicht: 469 kg
Functionaliteit
Financiële gegevens
Motorrijtuigenbelasting: geen
BTW/Marge: Marge (Bedrijven kunnen geen BTW terugvorderen van de belasting)
Oorspronkelijke cataloguswaarde: € 2.129
Interieur
- 12Volt aansluiting
Overige
- Hout accenten
- Houten stuur
- Lederen bekleding
- Oud blauw kenteken
- Reservewiel
- Tochtraampjes
- Voltmeter
Fiat 500 model Francis Lombardi My Car uit 1968, een gelimiteerde uitvoering, tussen 1968-1971 slechts een paar duizend exemplaren van gemaakt. Het verschil met de klassieke 500 zit in het totaal verschillende voorpaneel met een chromen grill, Francis Lombardi logo en een My Car logo, chromen sierlijsten over de drempel, het voorgevormde met vinyl beklede dashboard en het houten stuurwiel en pookknop. Als extra voorzien van mooie aluminium velgen. de auto is recentelijk voorzien van een gereviseerde 650 CC motor
The Fiat 500 My Car was not the only the nuova 500 that Francis Lombardi modified, but it was the only one to have a good commercial success. It was produced in two versions: with hard top or with sunroof (“trasformabile“). The incomplete cars arrived at the Vercelli body shop from Fiat, to be completed with the appropriate Francis Lombardi parts: it was a widespread policy, in fact Abarth had already been using it for some years for the assembly of its own elaborate 500s. The Fiat 500 My Car boasted eye-catching features, some of which were never adopted by the following two production models: shaped dashboard covered in black plastic, wooden steering wheel and gear knob, rear windows that opened, stainless steel sill panels, rounded grille with chromed zamak grille, steel wheel rings. The most innovative element of this car is the shape of the roof which, with two transverse ribs and a small spoiler, conferred an image of sportiness and refinement and in the meantime improved its habitability. The coveted option of metallic paint was also provided. Despite the higher cost compared to the original Fiat model, a few thousand speciments were produced, constituting an exception compared to the other special versions produced by various coachbuilders. The reasons for the good commercial success of the Fiat 500 My Car, in addition to the possibility of standing out, consisted in delivery times, much lower than those required for the Fiat 500 F and in the better habitability allowed by the particular shape of the roof.
Website
www.hofman.nl/auto/37216841Advertentienummer: m2105644486
Overige advertenties van Hofman Leek Classic & Sportscars
Meer van Hofman Leek Classic & Sportscars
Bekijk allePopulaire zoektermen
fiat 500fiat 500 in Fiatfiat 500 automaatfiat 500 cabriofiat 500 abarthfiat pandafiat 500 mintgroenfiat 500 beigefiat 500 sport in Fiatfiat puntofiat 500 rozefiat 500 abarth in Fiatfiatfiat seicentofiat 500 panoramadak in Fiatkinderwagen jaren 40puky ceetyzwarte ring gordijnenesmara by heidi klumredplay