Nissan GT-R 3.8 V6 Black - Custom

€ 79.950,-
KM stand
95.822 km
Bouwjaar
2010
Verbruik
8,06 km/l
Energielabel
Garantie
-
267359sinds 15 apr. '24, 12:08

Wil je precies weten waar je instapt?

Vanaf €149 doet Occasionkeuring Nederland een complete auto-inspectie.

Deel via
of

Samenvatting

Merk & ModelNissan GT-R
Bouwjaar2010
Uitvoering3.8 V6 Black - Custom
CarrosserieCoupé
Kenteken2-TVZ-62
APK tot08 juli 2024
BrandstofBenzine
KM stand95.822 km
TransmissieAutomaat 6 versnellingen
EnergielabelG
Verbruik8.1 km/l
Prijs€ 79.950,00
Motorinhoud3.8 liter
Topsnelheid310 km/h
Kosten p/m€ 717,01
Vermogen485 pk
Datum van registratie16 april 2010
Opties
  • 4x4
  • ABS
  • Airbags
  • Airconditioning
  • Alarm
  • Boordcomputer
  • Centrale vergrendeling
  • Climate control
  • Cruise Control
  • Electronic Stability Program (ESP)
  • Elektrische buitenspiegels
  • Elektrische ramen
  • Elektrische stoelverstelling
  • Emergency brake assist
  • Lederen bekleding
  • Lichtmetalen velgen
  • Lichtsensor
  • Metallic lak
  • Navigatiesysteem
  • Radio
  • Regensensor
  • Sportstoelen
  • Startonderbreker
  • Traction-control
  • Verwarmde buitenspiegels
  • Xenon verlichting

Algemene kenmerken

Merk & ModelNissan GT-R
Uitvoering3.8 V6 Black - Custom
CarrosserieCoupé
Kenteken2-TVZ-62
TransmissieAutomaat 6 versnellingen
BrandstofBenzine
KleurZwart
Aantal deuren2
Aantal stoelen4

Kosten

Wegenbelasting€ 99,67 per maand
Reparaties en onderhoud€ 216,11 per maand
Banden€ 74,80 per maand
Brandstof verbruik / maand€ 326,43 per maand
Kosten p/m€ 717,01
Per kilometer€ 0,56
Per jaar€ 8.604,12

Geschiedenis

APK tot08 juli 2024
Aantal eigenaren tot en met nu6
Eigenaar sinds26 maart 2021
Type laatste eigenaarPARTICULIER
Datum registratie Nederland23 mei 2014
Import autoJa
Nieuwprijs vanaf€ 122.064,00

Motor, prestaties en onderstel

Motorinhoud3.8 liter
Aantal cilinders6
Vermogen485 pk
Koppel588 nm / 3.200 tpm
Topsnelheid310 km/h
TurboJa
Acceleratie 0-1003.5 sec(0-100)
LPG-g3Nee
Verbruik8.1 km/l
CO2-uitstoot298 g/km
Aandrijving4WD permanent

Maten en gewicht

Lengte4.66 m
Breedte1.9 m
Hoogte1.37 m
Wielbasis2.78 m
Tankinhoud74 liter
Leeg gewicht1.715 kg
Max. toelaatbaar gewicht2.200 kg

Beschrijving

airco (automatisch), audio-navigatie full map + hard disk, lederen sportstoelen, lichtmetalen velgen 20", metaalkleur. – Did you see the newest Porsche 911 Turbo? Not since second gear. –

En daar is niets...

Algemene informatie
Aantal deuren: 2
Modelreeks: 2008 - 2010
Kleur: Zwart

Technische informatie
Vermogen: 357 kW (485 PK)
Koppel: 588 Nm
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 71 liter
Acceleratie (0-100): 3,5 s
Topsnelheid: 314 km/u

Maten en gewichten
Laadvermogen: 485 kg
GVW: 2.200 kg
Lengte: 465 cm
Wielbasis: 278 cm

Interieur
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu en verbruik
Brandstofverbruik in de stad: 18,3 l/100km (1 op 5,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 9,1 l/100km (1 op 11,0)
CO₂-uitstoot: 298 g/km
Energielabel: G

Financiële informatie
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: € 263 - € 298 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket
Dit afleverpakket bevat: Geldige APK, RDW-leges, Wettelijke garantie

Opties en accessoires
  • airco (automatisch)
  • audio-navigatie full map + hard disk
  • lederen sportstoelen
  • lichtmetalen velgen 20"
  • metaalkleur
  • alarm klasse 1(startblokkering)
  • alarmsysteem
  • Anti Blokkeer Systeem
  • Anti doorSlip Regeling
  • audioinstallatie met CD-speler
  • bandenspanningscontrolesysteem
  • bestuurdersairbag
  • Bluetooth telefoonvoorbereiding
  • boordcomputer
  • Brake Assist System
  • buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
  • centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
  • cruise control
  • dimlichten automatisch
  • elektrische ramen voor
  • elektrisch verstelbare voorstoel(en)
  • elektronische remkrachtverdeling
  • Elektronisch Stabiliteits Programma
  • koplampreiniging
  • lederen stuurwiel en versnellingspook
  • passagiersairbag
  • RDW-leges
  • regensensor
  • schakelmogelijkheid aan stuurwiel
  • stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
  • stuurwiel multifunctioneel
  • warmtewerend glas
  • xenon koplampen
  • zij airbag(s) voor


– Did you see the newest Porsche 911 Turbo? Not since second gear. –

En daar is niets aan gelogen, Nissan heeft de hele supercar wereld laten schrikken en teruggestuurd naar de tekentafel. Wij hebben niet vaak dat we echt even stil zijn van een auto, maar deze GT-R heeft het voor elkaar. Als alle knoppen op ‘normaal’ staan, is het een heerlijke sportauto om veel- en vooral lange wegen te eten. Zodra je alle knoppen op de middenconsole op standje “R” zet, is het een heel ander verhaal. De vering en besturing worden zo reactief, dat als je over een euromunt heen rijdt, je kan vertellen of het kop of munt was! Wanneer je haar start merk je dat ze niet helemaal standaard is. MRT Performance heeft de GT-R onder handen genomen en de software aangepast. Deze reageert nu via een appje op de mobiel. Pops en bangs aan uit, RON 95,98 en 102 mapping. Afstelbaar van 500 naar zo’n 700 PK. Nodig? Neuh. Leuk? Wauw!!

De 3.8 liter V6 Twin-turbo wordt geheel met de hand geassembleerd door één van de vier zeer speciaal opgeleide Nissan monteurs genaamd ‘Takumi’s’. Om er zeker van te zijn dat er geen vuiltjes in de motor komen tijdens productie, worden ze in een speciale klimaat gecontroleerde hogedruk kamer geassembleerd. Na assemblage wordt -iedere versnellingsbak- speciaal op maat gemaakt voor iedere motor. Wij dachten als Europeanen nauwkeurig te zijn, maar de Japanners overtreffen. Als je instapt en de GT-R tot leven roept, wordt je buiten de prachtige huil-brul, ook getrakteerd op veel displays met nóg meer functies. De G-krachten, boost, temperaturen en zelfs alle FIA circuits maken deel uit van het interface. Als je het op een Playstation vindt lijken klopt dat; Polyphony Digital (vormgever van ook GranTourismo) heeft de gehele interface ontworpen.

Wat we ook nog benoemswaardig vinden is het ontwerp. Dit was de eerste sportauto die mede door een computer werd ontworpen. De computer had één taak, zo aerodynamisch mogelijk. En dat lukte aardig, de GT-R heeft een Cd waarde van 0.26 (!). Vergeleken met grote namen is dit extreem laag (Ferrari Enzo 0.36, Porsche 991 GT2 0.34, Bugatti Veyron 0.39). Dit samen met de enorme downforce maakt het een supercar killer. Jeremy Clarkson moest na het rijden van de GT-R naar het ziekenhuis. Waarom? Zijn nek kon de G krachten niet aan. Dus, wil je je zelf trakteren op één van de meest benoemwaardige collectible to-be? Wij hebben hem, volledig custom made. Nieuwe NAV-mapping, nieuwe Michelin pilot sport banden, Ankarai velgen (op maat gemaakt, drie delig, ong. 20.000 euro!!), een volledig carbon pakket, remmen upgrade (8.000 euro) enzovoort. En ohja; ze ademt via Akrapovic. Iets met meer klappen, ervaring en vooral geluid. Dit is hem, van- voor de liefhebber. Vergeet je nekbrace niet, tot snel! 

– Everything you want, is on the other side of fear. –


DTM Collectibles
2e Loswal 16
1216BC Hilversum
Tel: 0652736233
E-mail: dieter@dtmcollectibles.com
Advertentienummer: m2104427740